Bodypainting Day Amsterdam 2016

Versión española                  English version

W różnych miastach już malowałam, ale teraz wróciłam do tego, w którym się zaczęło… Gdzie zaczęłam podejmować nieśmiałe próby pomalowania kogokolwiek i przyzwyczajałam się do trzymania w ręku pędzla. AMSTERDAM!

Udało mi się dwa tygodnie temu odwiedzić znowu to miasto tym razem z okazji organizowanego  przez Andy’ego Golluba BODYPAINTING DAY. Zjechali się ludzie nie tylko z Europy, ale i z całego świata – Austria, Niemcy, Stany Zjednoczone, Zambia, to tylko niektóre z krajów, z których pochodzili uczestnicy.  Zebraliśmy się wszyscy pod Rijksmuseum i to tam malowaliśmy przez kolejne 4 godziny; na szczęście pogoda dopisała, co było nietypowo holenderskie, ale dzięki temu żadne dzieło nie spłynęło do kanału.

Na koniec  – gwóźdź programu – przepłynięcie kanałem z całą sforą pomalowanych ludzi! Dawno nie widziałam tylu pozytywnych reakcji ludzi siedzących lub spacerujących brzegiem kanału… Myślę, że za rok też się tam pojawię, a tymczasem – zapraszam do oglądania zdjęć i zapraszam do brania udziału i to nie tylko w Amsterdamie. Bodypainting Day odbywa się od kilka lat w Nowym Jorku, a od niedawna również w San Francisco i Brukseli. Ciekawe, gdzie jeszcze dotrze!

<< POPRZEDNI POST

NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA

Jedna uwaga do wpisu “Bodypainting Day Amsterdam 2016

Skomentuj

