Uchodźca w kolorze blond

Versión española                English version

Zaczęłam nowy rozdział. Wróciłam jak na razie do Polski, znalazłam pracę, ale zanim ją zacznę, postanowiłam wykorzystać jak najlepiej okres mojego bezrobocia i kogoś pomalować. Tym razem udało się dorwać jedną z bardziej słowiańskich Słowianek jaką znam – długonogą, blondowłosą, atrakcyjną Polkę.

Najpierw pomalowałam moją modelkę na czarno i oglądając efekt stwierdziliśmy zgodnie – wyglądała jak uchodźca…

Założenie było jednak inne. Na czarnym tle namalowałam białe wzory, więc dziewczę uchodźcę nieco mniej przypominało. Mimo to, nazwa się przyjęła i tak z przeuroczej blond Słowianki zrobiłam przeuroczego blond uchodźcę… Zapraszam do oglądania efektu!

<< POPRZEDNI POST

NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA

Jedna uwaga do wpisu “Uchodźca w kolorze blond

Skomentuj

