Z sentymentu do Holandii

Versión española             English version

Jakiś czas temu mieszkałam w Holandii. Poznałam tam kogoś, kto zachęcił mnie do malowania i właśnie dzięki niemu zaczęłam to robić. Ten ktoś niedawno miał urodziny, więc mieszkając jeszcze w Madrycie wpadłam na pomysł zrobienia mu nietypowego prezentu, czyli pomalowania kilku dziewczyn we wzory kojarzące się z krajami, w których razem byliśmy. Skoro zaczęło się w Holandii, to i ja od Holandii zaczęłam…

Był to pierwszy malunek zrealizowany na Carli – mojej przesympatycznej peruwiańsko-wenezuelskiej współlokatorce. Wybór modelki może się wydać dość dziwny, jednak biorąc pod uwagę to, że Carla również przez jakiś czas w Holandii mieszkała, czuję się częściowo usprawiedliwiona.

Zapraszam do oglądania pierwszej części mojego prezentu!

<< POPRZEDNI POST

NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA

2 uwagi do wpisu “Z sentymentu do Holandii

Skomentuj

