Chiny – część kolejna

Versión española                    English version                中文版

Nadszedł w końcu ten moment, kiedy musiałam wyprowadzić się z Madrytu, przynajmniej chwilowo… Skończyłam studia, obroniłam pracę i miałam dzięki temu chwilę czasu, żeby zwerbować na koniec przesympatyczną Chinkę do malowania. Właściwie nie musiałam jej nawet prosić, bo inicjatywa była po stronie Cecilii, wdzięcznego dziewczęcia, które miało ochotę spróbować czegoś nowego.

Miałam w planie namalować jej ubranie – typową chińską sukienkę, która byłaby wiarygodna przede wszystkim dla samych mieszkańców Państwa Środka zarówno ze względu na kolor, jak i na fason i wzór na „materiale”.

Według znajomych mi Chińczyków, efekt został osiągnięty, dlatego bez większych oporów zapraszam do oglądania!

IMG_2628KK     IMG_2630KK

IMG_2637KK     IMG_2642KK

IMG_2651KK     IMG_2655KK

IMG_2661KKvibrance     IMG_2663KK

IMG_2667KK     IMG_2675KKnasycone

<< POPRZEDNI POST

NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA

Skomentuj

