Pierwsza profesjonalna sesja

Versión española              English version

Jakiś czas temu zrobiłam coś, czego nie robiłam nigdy wcześniej i nie chodzi tutaj o skok ze spadochronem ani  nawet na bungee. Wzięłam udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej, gdzie główną bohaterką była pomalowana przeze mnie modelka – Luna Palacios. Do współpracy zaprosili mnie przez – a jakże – facebooka fotografowie Sergio Cutillas i Pedro Torino działający razem jako S&P Photographers. Do współpracy zaprosiłam koleżankę, Irene, jako, że świetnie rysuje, a i operowanie pędzlami wychodzi jej całkiem nieźle i muszę przyznać, że gdyby nie jej sprawna pomoc, to pewnie sesja przeciągnęłaby się do nocy…

_DSC9878     _DSC9880

_DSC9892     _DSC9894

Najpierw, pomalowałyśmy klatkę piersiową, ręce i plecy Luny, a nasi profesjonaliści zrobili jej zdjęcia w spektakularnej długiej spódnicy, która świetnie współgrała z całością zwłaszcza, że włosami zajęła się Elena Hernández, która zadbała o to, żeby każdy kosmyk był dobrze ułożony i pozostał na swoim miejscu.

1491270_900593749979433_2369910725746558241_o    _MG_0100 copia

LUNA00016    _MG_0042

_MG_0024 copia    _MG_0058 copia

_MG_0029 copia    _MG_0064 copia

Na koniec zajęłyśmy się nogami Luny, dzięki czemu malunek w końcu przyjął finalny kształt.

_DSC9932     _DSC9939

_MG_0150 copia     IKONA WPISU

Muszę przyznać, że taka praca grupowa była rewelacyjnym doświadczeniem ze względu na to, że byliśmy zgraną ekipą, która starała się jak najlepiej wykonać swoje zadanie, więc jedyne, co pozostaje mi zrobić jest podziękować wszystkim za udaną współpracę! Mam nadzieję, że wszyscy wspominają tą sesję równie pozytywnie, jak ja.

<< POPRZEDNI POST                                                                        NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA

Skomentuj

