Wyjątkowy gość

Versión española               English version

Całkiem niedawno miałam modelkę wyjątkową.  Zgłosiła się do mnie dziewczyna, sympatyczna i bardzo kreatywna, która poprosiła mnie, żebym „rozwinęła jej naturalny body paint”. Okazało się, że ma ona od urodzenia bliznę na nodze, która nieco różni się kolorem od reszty ciała, dlatego wymyśliłyśmy, że namaluję jej coś takiego, że nie lubiana dotąd część ciała stanie się atutem.

_MG_1399     _MG_1402

_MG_1403

Namalowałam więc smoka, w dodatku ziejącego ogniem, co, jak widać, świetnie skomponowało się z kolorem skóry mojej modelki. Efekt – poniżej. Mam szczerą nadzieję, że się spodoba!

_MG_1477     _MG_1451

_MG_1440     _MG_1424

_MG_1411     _MG_1409

<< POPRZEDNI POST                                                                    NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA

Skomentuj

