Chiński… wąż?

Versión española        English version

Ostatnio spróbowałam czegoś innego.  Moja koleżanka dała mi propozycję nie do odrzucenia, co jednak wymagało sporej precyzji – poprosiła mnie o zrobienie ze swojej ręki… węża.

_MG_1170     _MG_1171

_MG_1173

Wprawdzie raczej spodziewałam się namalować na niej, jako na Chince smoka, ale jak to się mówi „klient nasz pan”. Albo „co nas nie zabije to nas wzmocni”, bo chociaż zadanie na początku wydało mi się bardzo trudne ze względu i na wzór, i na brak farb w odpowiednich odcieniach, udało mi się jednak coś wężopodobnego namalować. Jaki jest efekt – to już nie mnie oceniać, ale do oglądania zapraszam serdecznie!

_MG_1181     _MG_1183

_MG_1190

<< POPRZEDNI POST                                                                      NASTĘPNY POST >>

 STRONA GŁÓWNA

Skomentuj

