To może goryl?…

Versión española         English version

No to ćwiczę dalej. Żeby nie było monotonnie, to zajęłam się innym zwierzątkiem. Zwierzątkiem… cóż, całkiem sporego formatu, gorylem. Być może nie jestem jego gabarytów (i całe szczęście), ale chyba jestem w stanie się odnaleźć w tej roli.

_MG_0819M     _MG_0829M

_MG_0846M

Jak widać poniżej, w byciu bardziej wiarygodną pomogły mi moje oczy, które, dzięki temu, że się zaczerwieniły, świetnie kontrastowały z ciemnymi farbami. Właściwie, nigdy nie spodziewałam się, że przy jakiejkolwiek okazji zacznie to być ich atutem…

_MG_0854M     _MG_0857M

_MG_0858M     _MG_0860M

_MG_0863M     _MG_0866M

_MG_0867M     _MG_0852M

<< POPRZEDNI POST                                                                       NASTĘPNY POST >>

 STRONA GŁÓWNA

Skomentuj

