Tygrysów ciąg dalszy

Versión española         English version

Spodobało mi się malowanie zwierzątek, a że ostatni tygrys zachęcił mnie do dalszych działań, zdecydowałam się na coś ambitniejszego. Wprawdzie zostałam przy tym samym zwierzątku, ale zdecydowałam się na lekką zmianę płótna…

_MG_0876M     _MG_0878M

_MG_0881M

Być może  męskie plecy nieco odbiegają od pięknych kobiecych kształtów, które do tej pory pokrywałam farbą, jednak mam nadzieję, że malunek prezentuje się równie efektownie.

_MG_0904M     _MG_0888M

<< POPRZEDNI POST                                                                            NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA  

Skomentuj

