I znowu self painting…

Versión española        English version

Wprawdzie na brak modelek nie mogę narzekać, ale pewnego dnia postanowiłam wrócić do korzeni. Skoro na samym początku malowałam się sama, to może powinnam sobie przypomnieć jak to jest mieć farbę na mordce. Jako, że od dłuższego czasu chodziły mi po głowie motywy zwierzęce, postanowiłam zostać tygrysem…

_MG_0733aMM     _MG_0738MM

_MG_0741MM

Nawet wczułam się w rolę, bo na chwilę poczułam się trochę bardziej… dziko. Nie wiem, czy wychodzi na jaw moje prawdziwe oblicze, czy to charakteryzacja potrafi odpowiednio wpłynąć na osobowość, ale chyba zaczyna mi się podobać pozowanie do zdjęć.

_MG_0747MM     _MG_0754MM

_MG_0762MM     _MG_0764MM

_MG_0782MM     _MG_0794MM

_MG_0804MM

<< POPRZEDNI POST                                                                            NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA  

Skomentuj

