Kubistyczne inspiracje

Versión española           English version

Na szczęście nie mogę ostatnio narzekać na brak modelek. Bywa i tak, że one same zgłaszają się do mnie, żeby udostępnić kawałek swojego ciała do wymalowania. Tak było tym razem, kiedy napisała do mnie koleżanka z fantastycznym nastawieniem i zgrabnym ciałem, którego nie wstydzi się pokazywać. I słusznie!

Pracując z nią uznałam, że warto byłoby tym razem pobawić się trochę formą i kolorami…

_MG_0511MM     _MG_0514MM

_MG_0523MM

I oto, co wyszło. Przy okazji okazało się, że w mojej koleżance drzemie dzikie zwierzę i ponętna femme fatale, w dodatku oba te wcielenia pokazują poniższe zdjęcia. Myślę, że ten dzień mogę uznać za w pełni udany i liczyć na to, że zawsze będę trafiać na tak bezproblemowe i chętne do współpracy modelki.

_MG_0600MM     _MG_0657aMM

_MG_0690MM     _MG_0704MM

_MG_0716MM     _MG_0720MM

IMG_3575MM     IMG_3581MM

IMG_3610MM     IMG_3616MM

IMG_3624MM

<< POPRZEDNI POST                                                                            NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA  

Skomentuj

