Sowa

Versión española          English version

Czasem zdarzają mi się modelki odważne. Pokazują chętnie ciało, pozwalają je malować (w dość dużym zakresie) i fotografować. Teraz też zdarzyło mi się taką dziewczynę znaleźć. Mogłam z nią zrobić wiele, ale jedna rzecz nie wchodziła w grę – robienie zdjęć twarzy, ale może to i lepiej, bo z jej urodą odwracałaby uwagę od malunku 😉 Tak więc przedstawiam wam moją uroczą modelkę, której imienia nie wymienię:

 IMG_9427      IMG_9417

Pierwotnie chciałam namalować na niej sowę, która przykrywałaby piersi, natomiast brzuch i noga miała być częścią drzewa. Plan wykonany, jednak jedną część musiałam rozbudować – moja sowa miała naprawdę spore skrzydła…

 IMG_9437     IMG_9433     IMG_9454

IMG_9447

Mam nadzieję, że nie jest to nasze ostatnie spotkanie, bo wydaje mi się, że polubiła się moimi farbkami na tyle, żeby zobaczyć się z nimi jeszcze raz.

<< POPRZEDNI POST                                                                            NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA  

One thought on “Sowa

Skomentuj

