Małe też jest piękne

Versión española            English version

Tym razem miałam okazję poćwiczyć dużo mniejsze i względnie szybkie motywy. Pewnego karnawałowego dnia, moja współlokatorka poprosiła mnie o ozdobienie oczu jej i jej dwóch koleżanek przed wyjściem na imprezę. Nie było problemu tym bardziej, że każde machnięcie pędzlem jest dla mnie drogą dojścia do wprawy. Żeby wiedzieć, co dziewczyny będą chciały mieć na twarzach postanowiłam najpierw poćwiczyć na nas dwóch, żeby pozwolić im wybrać wzór:

_MG_9177          _MG_9185

_MG_9223        _MG_9243

Więc wybrały i to już chwilę po wysłaniu zdjęć. Niech żyje globalizacja! Wieczorem spotkałyśmy się w naszym mieszkaniu i zmalowałyśmy to, co miałyśmy do zmalowania.

_MG_9271   _MG_9279

_MG_9320

Powyżej – trzy nimfy, poniżej – wisienka na torcie. Nasz włoski współlokator, jako człowiek nad wyraz towarzyski, też postanowił tego dnia świętować. Dlatego, żeby świętowało mu się lepiej, jego też ozdobiłam. Przynajmniej w takim zakresie, na jaki mi pozwolił, a przy jego ponadprzeciętnych pokładach energii każda minuta spędzona nieruchomo była niesamowitym poświęceniem.

_MG_9256

<< POPRZEDNI POST                                                                            NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA  

Skomentuj

