Chińska porcelana

Versión española          English version

Jak już wspomniałam, współpraca z Alegríą nie skończyła się na jednym malunku. Na szczęście, bo tym razem udało mi się namówić na pomalowanie jej twarzyczki, z jednym tylko warunkiem – musi tam być tyle szczegółów, żeby nie była rozpoznawalna. Bardzo charakterystycznym motywem, który przy okazji wymaga dużej precyzji i nakładu pracy jest chińska porcelana, więc postanowiłam z mojej modelki (z jej wielką aprobatą) zrobić wazon.

1     2

Na początku myślałam, że najtrudniejszą częścią będzie jednolite pomalowanie skóry na biało (co w przypadku tej farby nie jest łatwe), ale kiedy zaczęłam malować wzór, już wiedziałam, że się myliłam. Motyw kwiatowy okazał się bardzo pracochłonny, więc zajęło nam to więcej czasu niż przewidywałyśmy. Na szczęście, efekt końcowy prezentuje się całkiem nieźle pomimo bluzeczki na ciele modelki 😉

4   3

5

<< POPRZEDNI POST                                                                            NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA  

One thought on “Chińska porcelana

Skomentuj

