Warsztaty po raz trzeci

Versión española      English version

Pomimo braku czasu, w samym środku egzaminowego zamieszania, nie potrafiłam odmówić sobie pójścia na kolejny warsztat Esther tym bardziej, że motywem przewodnim miały być najbardziej klasyczne, najpopularniejsze wzory, które potem można wykorzystać na urodzinach czy innych imprezach. Fantastycznie! Może nauczę się czegoś nowego…

Muszę przyznać się bez bicia, że były to pierwsze warsztaty, na których byłam wyspana… O dziwo, brak snu w noc poprzedzającą wcześniejsze warsztaty to nie był wynik zakrapianej (bynajmniej nie wodą) imprezy, ale dogłębnie odczułam różnicę pomiędzy malowaniem w stanie lekko zmęczonym, a tym troszkę mniej.

Tym razem organizacja była nieco inna. Wprawdzie najpierw nasze własne ręce znowu były najbardziej wymalowaną częścią ciała…

Zdjęcie2134   Zdjęcie2135   Zdjęcie2136

… ale potem każda z nas mogła spróbować wymalować na twarzyczce koleżanki motyw pokazany wcześniej przez Esther na jednej z nas. No więc mam – jedne ze swoich pierwszych zdjęć w stylu „przy pracy”:

10856251_731976103584055_580377099_o (1)   10950984_731976733583992_1003601062_o (2)

Ale, żeby nie było, ja też pozwoliłam się ozdobić. Tak, tak, gwiazda metra powróciła…

warsztaty

<< POPRZEDNI POST                                                                            NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA  

Skomentuj

