Opium

Versión española          English version

Zawsze malowałam dla zabawy. Relaksowałam się machając pędzlami i rozprowadzając farby, więc kiedy pojawiła się opcja malowania ludzi w pewnej madryckiej dyskotece byłam na początku… zaskoczona. Dopiero chwilę potem wpadłam w euforię, kiedy już zdałam sobie sprawę z tego, że będę mogła potraktować jako pracę to, co mi sprawia przyjemność.

Zaczęło się od tego, że któregoś dnia wróciłam po zajęciach do domu i otworzyłam komputer. Na facebooku, przed którym broniłam się swego czasu wszystkimi rękami i nogami, jakie miałam, była wiadomość od Esther z pytaniem, czy nie miałabym ochoty pomóc jej w malowaniu ludzi w dyskotece w centrum miasta… Oj, miałam ochotę! Plan był taki – najpierw malujemy całe ciało tancerki, która potem miała wić się na parkiecie (w praktyce, z braku miejsca, była to lada barowa), a my jeszcze przez kilka godzin mamy ozdabiać gości, którzy się do nas zgłoszą.

O umówionej godzinie w sobotni wieczór byłam na miejscu. Dyskoteka nie jest najlepszym miejscem do tego typu praktyk, więc w rezultacie, przez brak dobrego światła i przede wszystkim miejsca musiałyśmy zacząć malować naszą modelkę w jednej z toalet. Na szczęście potem przeniosłyśmy się na nieco większą powierzchnię, gdzie zdjęcia dokumentujące naszą pracę mogły być nieco bardziej reprezentacyjne:

10982222_871477612909989_8339177498705211167_n

Może nie widać na pierwszy rzut oka, ale to stworzenie w prawym dolnym rogu z umorusaną już ręką to właśnie moja skromna osoba.

Efekt był prawie fantastyczny… Mówię prawie, bo pod koniec modelka zasłabła. I trudno się dziwić, bo stanie sztywno przez kilka godzin, będąc otoczona sporą grupą ludzi nie jest najłatwiejszym zadaniem. Zaczynam mieć wrażenie, że body painting w szczególnych przypadkach mógłby być uznany za sport ekstremalny, szczególnie dla modelki ;).

Ale nie ma tego złego… Poniżej – lekko zamazany efekt końcowy:

IMG_8848   IMG_8854

<< POPRZEDNI POST                                                                            NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA  

Skomentuj

