Palmy, paski…

Versión española     English version

Po wymalowaniu Kasi nadszedł czas lekkiego zastoju. Egzaminy, prezentacje, wypracowania… To nie są warunki, które sprzyjałyby kreatywności. Na szczęście od czasu do czasu nawet w tym całym zamieszaniu udało mi się wykroić kilka godzin, żeby pomalować najcierpliwszą i najbardziej dyspozycyjną modelkę jaką mam na stanie, czyli siebie ;).

Rzadko zdarza mi się mieć pomysł i potem w stu procentach go zrealizować, dlatego dopiero po skończeniu malunku nadaje mu „imię” na zasadzie skojarzeń. W ten sposób powstała Palma, która może być palmą na zasadzie jedynie bardzo luźnego skojarzenia:

IMG_7384      IMG_7393

Nie da się ukryć, że zielona farba wszelkiej maści jest moją ulubioną nie tylko ze względu na kolor, ale również przez zdolności kryjące i chęć współpracy, a to nie są to najczęstsze właściwości u farb spotykane.

IMG_7405  IMG_7440  IMG_7449

Kilka dni później, kiedy udało mi się znaleźć trochę czasu na ponowne wzięcie akwareli do rąk, poszłam w nieco innym kierunku. W myśl zasady „im więcej, tym lepiej” postanowiłam wykorzystać możliwie dużą liczbę kolorów na niewielkiej powierzchni, starając się jednocześnie uniknąć niepotrzebnej pstrokacizny:

IMG_8557   IMG_8561

Czy mi się udało? Nie mnie to już oceniać.

ostatni            IMG_8600

IMG_8579

<< POPRZEDNI POST                                                                            NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA  

Skomentuj

