Kasia

Versión española           English version

Żebym nie czuła się sama w wielkim mieście, któregoś grudniowego wieczoru odwiedziły mnie koleżanki. Przesympatyczne Polki, które poznałam (notabene) w Hiszpanii na Erasmusie kilka lat wcześniej. Miałam ochotę pokazać im miasto, zaprowadzić w miejsca, do których sama chodzę, ale to pytanie MUSIAŁO paść… „Nie będziecie miały nic przeciwko temu, żebym was pomalowała?”. Ich entuzjazm wróżył sukces, ale nie mogło być tak różowo. Na początku wizyty rozchorowałam się i pomimo dwóch obiecujących modelek, udało mi się resztkami sił pomalować przynajmniej twarzyczkę jednej z nich. Przedstawiam was Kasię:

IMG_7282        IMG_7250

IMG_7240

A tutaj efekt końcowy:

Kasia         IMG_7363

IMG_7352

Jak widać – wymarzona modelka z dużymi… pokładami cierpliwości. Może następnym razem, w bardziej sprzyjających okolicznościach uda nam się zmalować coś więcej.

<< POPRZEDNI POST                                                                            NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA  

Jedna uwaga do wpisu “Kasia

Skomentuj

