I znowu warsztaty

Versión española             English version

Oj, spodobało mi się malowanie… Do tego stopnia, że kiedy usłyszałam o kolejnych warsztatach u Esther, byłam prawdopodobnie pierwsza na liście osób, które się na niego zapisały. Grudniowa tematyka – Boże Narodzenie, jak nietrudno się domyśleć. Konwencja warsztatowa podobna do wcześniejszej, czyli najpierw ćwiczenie na własnym przedramieniu kilku (w porywach do kilkunastu) rysunków…

Zdjęcie1825   Zdjęcie1829

… a potem do pracy wkracza Mistrzyni :). I tym razem to twarze kilku osób (ze mną włącznie) stały się obiektem eksperymentów. Patrząc na zdjęcia poniżej, muszę przyznać, że chyba jeszcze nigdy nie widziałam tak uroczego jelenia.

IMG_2462   Zdjęcie1841

Poniżej kolejna warsztacianka wymalowana niczym zamarznięta księżniczka (fakt, tego dnia było całkiem chłodno…)

IMG_2458  IMG_2461

I w końcu ja. Jako… bombka świąteczna? Jednak bombka na tyle ładna, że kolejne warsztaty też mnie nie ominęły, ale o tym napiszę następnym razem.

Zdjęcie1838   Zdjęcie1844

<< POPRZEDNI POST                                                                            NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA  

Skomentuj

