Halloween

Versión española       English version

Po warsztatach postanowiłam wypróbować też inne umiejętności… Jako, że Halloween było coraz bliżej stwierdziłam, że warto byłoby poćwiczyć malunki z nim związane. Udało mi się nawet namówić współlokatorkę do użyczenia w tym celu swojej buźki i pomimo, że jej prawie niewyczerpane pokłady energii utrudniały jej pozostanie w jednym miejscu, udało mi się namalować moją pierwszą Catrinę (dla mniej wtajemniczonych – charakterystyczny meksykański motyw, który pokazuje, że Meksykanie nie biorą śmierci nazbyt poważnie).

IMG_2896     IMG_2897

Wprawdzie nie miałyśmy zbyt wiele czasu, ale udało nam się pokryć malunkiem przynajmniej całą twarz.

IMG_2903     IMG_2902

IMG_2900

Jako, że Halloween jest świętem hucznie obchodzonym w Madrycie, przyszło mi do głowy, żeby na tą okazję samej sobie namalować coś adekwatnego na twarzy… Podobno wyszło całkiem realistycznie (ale kto by tam wierzył Hiszpanom 😉 )

Zdjęcie1781 (2)    Zdjęcie1781

Zdjęcie1787

Gdyby ktoś miałby wątpliwości, czy wyszłam tak na ulicę, poniżej dowód. Jeśli któregoś dnia znów miałabym poczuć się jak gwiazda metra, to to właśnie był ten dzień.

od młodej    z młodą

<< POPRZEDNI POST                                                                            NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA  

Skomentuj

