Cukierek albo psikus

Versión española         English version

Żeby nie być monotematyczna stwierdziłam, że niegłupim pomysłem byłoby namalowanie motywu nieco łagodniejszego i bardziej popularnego (przynajmniej w śród małych dziewczynek…) niż czaszka.

IMG_2394   IMG_2396

IMG_2398

Efekt – zadowalający, chociaż nie zaspokajający mojej potrzeby tworzenia. Żeby wykorzystać jeszcze kilka chwil, które mi zostały zanim znów, jako przykładna studentka, usiądę do książek stwierdziłam, że to jest moment, żeby znowu wykorzystać wiedzę (tym razem czysto teoretyczną) z warsztatów. Tak właśnie powstał najszybszy potworek, jakiego kiedykolwiek wymalowałam.

IMG_2427  IMG_2430

IMG_2442

W ten właśnie sposób pokazałam, że drzemią we mnie co najmniej dwie osobowości. Sama się boję jakich jeszcze nie zdążyłam odkryć…

<< POPRZEDNI POST                                                                            NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA  

Skomentuj

