Gąbka

Versión española      English version

Warsztaty warsztatami, a teraz trzeba się wziąć w garść i ćwiczyć to, czego się nauczyło. Teraz postanowiłam wziąć do ręki gąbkę, której nigdy wcześniej nie używałam. Nie kierowałam się żadnym wzorem i właściwie trudno powiedzieć, że kierowałam się czymkolwiek… Jedyną rzeczą, którą chciałam wtedy osiągnąć było zrobienie malunku na ciele z możliwie jak najmniejszym udziałem pędzla. Wprawdzie na początku stwierdziłam, że czarne kropki będą niezłym pomysłem…

Zdjęcie1588 Zdjęcie1597

…ale szybko mi przeszło…

Zdjęcie1604

Po dodaniu kilku wzorów pozostało mi tylko sfotografować to, co robiłam przez ostatnie kilka godzin. Szkoda, że mój aparat był trochę odmiennego zdania y nie pozwolił na zrobienie zdjęć lepszej jakości (ewentualnie mniej rozmytych…), ale i tak efekt warty był udokumentowania.

Zdjęcie1610!!!!!   zdjęcie222222

<< POPRZEDNI POST                                                                            NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA  

Skomentuj

