Moje pierwsze warsztaty

Versión espańola       English version

Po przeprowadzce do Madrytu postanowiłam wykorzystać maksymalnie potencjał tego miasta i jak na razie wychodzi mi to nie najgorzej, również pod względem bodypaintingowym. Dość szybko udało mi się znaleźć na nieśmiertelnym facebooku informację o warsztatach organizowanych co miesiąc przez Esther Sagbal – face painterkę, która od 5 lat zajmuje się tym, w dodatku z bardzo dobrym skutkiem. 4 października miałam okazję uczestniczyć w jednych z nich, tym razem o tematyce haloweenowej. Stwierdziłam też, że będzie to świetna okazja, żeby nauczyć się kilku sztuczek, które będę potem mogła wykorzystać na różne sposoby. Esther okazała się przemiła i obeznana w temacie body paintingu, i w ciągu tych kilku godzin udało mi się dowiedziec więcej niż przez ostatnie kilka miesięcy. Poniżej – moje pierwsze dynie i pająki (których z resztą panicznie się boję…):

War 1_600 War 3_600b

Pod koniec warsztatów Esther postanowiła pokazać nam, jak namalować trochę większe i bardziej spektakularne rzeczy (oczywiście, nie odbiegając od tematyki). Poniżej – Mistrzyni w akcji:

War 5_600    War 6_600b

War 8_600b  War 9_600

War 11_600b    War 12_600b

Pomalowana była każda z nas. Mnie poszczęściło się nawet podwójnie, bo oprócz pająka na dekolcie, miałam też maskę z dyni…

la foto 42 (1)

(zdjęcie zrobione przez Esther)

Tak wyglądałyśmy na koniec:

la foto7 1 (1)

(zdjęcie zrobione przez Esther)

Malunki spodobały nam się na tyle, że nie chciałyśmy ich zmyć nawet wychodząc na ulicę. To była chyba dobra decyzja, bo wracając do domu z Cristiną, dziewczyną poznaną na kursie, czułyśmy się obie jak gwiazdy metra… Nie pamiętam, kiedy ostatni raz w swoim życiu zdobyłam tyle uśmiechów. Niestety, zdjęcie, które zrobiłam jest nieostre, ale takie widocznie są skutki dużych emocji.

War 13_600b

Kiedy już ochłonęłam, postanowiłam poćwiczyć na własnej skórze. I… wprawdzie do mistrza brakuje mi jeszcze dużo, ale to nie jest moje ostatnie słowo.

1x

<< POPRZEDNI POST                                                                            NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA  

Skomentuj

