Od henny do Jaszczurki

Versión española      English version

Po akrylowym okresie nastąpił kolejny etap. Było nim kupienie farbek bardziej przystosowanych do skóry, co daje mi już nieco większe pole do popisu. W tym przypadku też staram się nie być zbyt monotematyczna, dlatego zaczęłam od namalowania czegoś na wzór henny.

Henna 1-2_600   Henna 2-2_600

Zainspirowały mnie zdjęcia znalezione w Internecie pod tymi adresami:

… ale żeby pokazac, że nie tylko potrafię kogoś skopiowac, stworzyłam też coś własnego:

Henna 3-2_600

Od tego czasu zdążyło się dużo zmienic – zamieniłam Holandię na Hiszpanię, a konkretnie na Madryt, gdzie właśnie rozpoczynam studia, co wcale nie znaczy, że przestałam próbowac. Wręcz przeciwnie, całkiem niedawno udało mi się zrobic coś większego niż dotychczas. Co więcej, z braku modelki musiałam pomysł zrealizowac na sobie, co było całkiem sporym wyzwaniem. W taki sposób powstała Jaszczurka. Poniżej wkleiłam dokumentację z najwcześniejszych etapów powstawania rysunku…

Jasz 1_600b    Jasz 2_600b

… i z kilku następnych…:

Jasz 3_600b  Jasz 4_600b

…. a na koniec zamieniłam żółte usta na czerwone z takim efektem:

Jasz 5_600b      Jasz 6_600b

 Jasz 7_600b

<< POPRZEDNI POST                                                                            NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA  

Skomentuj

