Moje początki

Versión espańola      English version

Witam wszystkich! Nazywam się Kamila Kasielska i od jakiegoś czasu zajmuję się body paintingiem… albo raczej próbuję to robic, jako, że od profesjonalizmu dzieli mnie jeszcze całe mnóstwo prób i błędów, a im więcej maluję, tym bardziej uświadamiam sobie ile jeszcze przede mną.

Wszystko zaczęło się w Holandii gdzie mieszkałam i pracowałam przez ponad pół roku, i gdzie dostałam pierwsze farbki i pędzelki. To nie był najlepszy materiał ćwiczebny świata – farby (najtańsze akrylowe na rynku) kruszyły się niemiłosiernie, co widac  z resztą na zdjęciach.

Aga 1-2_600b      Baśka 1-2_600b

Korzystając z cierpliwości moich współlokatorek starałam się jednak malowac możliwie dużo, żeby moja ręka przyzwyczaiła się do pędzla (cóż, ostatni raz miałam takie narzędzie w ręku w podstawówce na lekcji plastyki).

Malowałam  różne motywy, od skromnych wzorków:

Monia 1-2_600b

Monia 1-2_600x

Po ozdobienie całej klatki piersiowej (sorry, cenzura…)

Wysiłek się opłacił, bo pomimo marnej jakości materiału udało mi się zrobic TO (co była największym sukcesem moim i moich wiernych  akryli):

Ola 1-2_300b

                                                                                                           NASTĘPNY POST >>

STRONA GŁÓWNA  

Skomentuj

